Avfärd

Ja, nu är det snart dags att åka till Kall. Bussen in till stan går om ungefär en kvart och bussen från stan till kall går kvart i två. Känns skönt att vara ute i god tid.

Åkte till Loke i Tisdags och åkte hem igår klockan halv åtta på morgonen. Hade glömt bort hur mysigt det är i vår stuga. Mysstugan! Fasiken, jag måste åka dit oftare. Tänkte att jag skulle åka dit nästa helg, men kom på att jag inte kan det eftersom att det då är en kompis som fyller 18. Kommer bli en liten surprise för henne då! Kul, kul, kul!

Apropå kul, igår var jag med Susabusa hela dagen. Vi åt glass och svullade i soffan. Tittade självklart på film också. Super bad och Ratatouille blev det. Himla bra filmer de där!


Hahahaa!
Jag var tvungen. Hittade nyss denna kinesbild på mig från i somras, när jag och Alexandra hälsade på hästarna i Kall.

Nej, nu måste jag börja dra mig mot bussen. Ha det!




bloglovin









2010-03-11 @ 12:59:34 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: StoraSystern

Jag kommer nog vara halvt asiat när jag kommer hem. Är ju borta så länge. Känner redan hur det börjar rycka i ögonvråerna! haha

2010-03-11 @ 17:09:48
URL: http://linlina.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0