Nej...

...det blev inte som jag tänkt. Hann inte med städning, tvättning, packning och inhandling igår. Så därför blev jag tvungen att stanna hemma en dag till. Åker till Loke idag istället, och det funkar väl det med.

Längtar till Torsdag riktigt mycket nu. Har inte varit i Kall på ett bra tag nu och börjar faktiskt sakna det. Så skönt att åka dit, man behöver inte tänka så mycket, inte göra så mycket, bara ta dagen som den kommer.

Ja´ älskart!


Förresten! Om ni inte märkt det redan, så har jag gjort om designen. Hade tråkigt i Söndags och gjorde en höstdesign(?). Men varför en höstdesign när det snart är vår, kanske ni undrar. Jo, det var så att jag inte hade några andra bilder till headern och de orangea färgerna passade in så det fick bli som det blev. Har sparat alla koder så att jag ska kunna ha denna design till hösten istället. Tanken är alltså att jag ska göra en ny design med vinter/vår tema, för den här känns ju lite knasig att ha nu.

Sitter vid min systers dator och för över en massa bra låtar till mobilen och tänkte därför bjuda på en gammal goding till partylåt.

Så här kommer "Frida och Alexandras partylåt No. 1"....

Freestyler - Bomfunk mc's






bloglovin











2010-03-09 @ 14:13:58 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: Joannah

SV: Vampire diaries är bättre :) sjdå?

2010-03-10 @ 13:30:41
URL: http://nolee.blogg.se/
Postat av: StoraSystern

Rör inte min DATOR! :O

2010-03-11 @ 17:11:16
URL: http://linlina.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0