Sovmorgon?

Nej, inte den här gången heller... Så här blir det alltid för mig! Jag intalar mig själv på kvällskvisten, att "imorgonbitti, då jäklar ska jag sova länge. Jag ska vara så jäkla utvilad att jag inte behöver sova på minst en vecka!". Som ni kanske förstår intalade jag mig det där även igår, och här sitter jag ändå! Har jag sovit ut? Nej. Är jag utvilad? Nej. Jag vaknade för bövelen klockan åtta, och kunde verkligen inte somna om. Jag var superpigg! Varför kan jag då inte vara superpigg på vardagarna när jag ibland måste kliva upp klockan åtta. Nej, då är man helt död och går omkring som en sombie hela morgonen bara för att man är så jäkla trött! 
Det hela sitter nog någonstans bakom pannbenet.. När man vet att man har tid att sova länge, så kanske man blir mer avslappnad och därför inte behöver lika mycket sömn. När man däremot vet att man måste kliva upp en viss tid, så kanske man inte kan slappna av fullt ut och därför behöver mer sömn. Ja, så måste det ju vara! Fasiken vad smart det lät också! Jag borde bli psykolog!!... Eller nej, så heter det inte!? äsch, struntsamma! Det var en suverän förklaring iallafall, och jag behövde den verkligen!

Nog om mina teorier om sovmorgon, systeryster kommer hem om bara tre dagar nu. Jag längtar! Jag vet inte om det är henne jag längtar efter, eller om det är grejjerna hon köpt till mig. Hmm.. Ne, tror nog jag längtar lika mycket efter båda, kanske att jag längtar pyttelite mer efter grejjerna, men systrami är ju välkommen hem hon med!



Senare idag ska jag på stan med mor min och sedan ska jag hjälpa Susabusa att packa. Hon åker till Hong kong imorgon. Vilken jäkel hon är! Bara fara iväg sådär va!? Ne fyfabian, så himla avis.., men snart, om sisådär 114 dagar, 13 timmar och 30 minuter, är det min tur att åka iväg!

 Aja, nu ska jag göra iordning en bamsefrukost och sedan ska jag mumsa på den medan jag tittar på vampire diaries!

Woop woop!



bloglovin










2010-03-27 @ 09:31:40 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Diman-Fotoblogg

Tack, vad glad jag blir! :D♥



Haft en bra dag?



Kram

2010-04-03 @ 11:14:32
URL: http://dtwiiind.blogspot.com
Postat av: Joannah

SV: vad kul att du &så ser de :)

2010-04-03 @ 20:32:47
URL: http://nolee.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0