Galet!

Hallå där ute i blåbärsskogen!
Är på riktigt tokhumör idag. Jag vill bara busa, skratta, hoppa och vara sådär galet galen!

Slutade skolan för sisådär en tre timmar sedan. Mattelektionen var inställd så tyvärr fick vi sluta två timmar minus en halv timme tidigare idag. Hääärligt tyckte jag.. Ända tills jag kom på att jag inte hade ett piss att göra efter skolan. Jag ringde hit och dit och upp och ner, men inte en jävel hade slutat, och skitAlexandra låg hemma och sov! Inte speciellt ovanligt, men surt tyckte jag det var ändå! Ja, för man kan ju inte hoppa runt och vara galen alldeles ensam heller! Jag traskade därför hem och gjorde ingenting... 

Sitter nu här och gör fortfarande ingenting.. Men det är väl lite galet? Eller nej, fasiken också, det är det ju inte! Inte ens lite pyttepytte galet! Nej, därför har jag kommit på en lösning! Jag och Susabusa ska vara galna ikväll istället! Vi ska dra på vinterfestivalen och titta på alla ljusarrangemang. Mysigtpysigt!

Dagens låt
Road salt - Pos






bloglovin







2010-03-05 @ 17:55:53 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: StoraSystern

LoL! Vinterfestivalen. Det känns inte lite långt borta, här är det sol! Jag hittade ett par raybans till dig idag. Okänd färg. MOAHAHAHAHAH!

2010-03-11 @ 17:06:51
URL: http://linlina.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0