Lovdagar

Hej alla glada!

Fasiken vad skönt att man äntligen får lite ledighet.. Det är fortfarande helg, vilket betyder att lovet inte ens har börjat! Guu så härligt! Men trots detta kommer lovet att försvinna lika snabbt som alla andra lov gör. Men under det här lovet ska jag hinna med lite mer än vanligt. Jag äntligen åka till vår stuga på landet och bara ha det gött, sedan när jag kommer hem ska jag sova hemma en natt sedan åker jag videre mot Alexandras stuga i Kall. Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite! Hoppas bara att vädret håller i sig så det kanske blir lite skoteråkning på lovet!

Apropå väder, Har precis kollat in min systers blogg, vilket jag i efterhand ångrar att jag gjorde. Jag blir så himlans jäkla avundsjuk på henne. Hon är nämligen i Thailand och har varit där i över två veckor nu, och ska vara där ytterligare fyra veckor! Det är sååå orättvist! Som tur är, så är det min tur till sommaren. Då ska nämligen vår familj och familjen Björklunds fara ner dit och ha det gött i värmen vi med. Vi ska då stanna där mellan tre och fyra veckor! Fasiken vad jag längtar!



Nu ska jag städa, tvätta och kanske till och med packa inför mina små resor.





bloglovin











2010-03-07 @ 14:30:14 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0