Livet leker

Jag är såå glad! Det känns som att inget i hela världen kan stoppa mig och allt bara flyter på som det ska (även fast det egentligen inte gör det). När det väl går så tänker jag bara "Det kunde ha varit värre, så mycket värre" och så känns allt sådär dunderbra igen! Ja, för vem orkar att lägga ner en massa eneri på att klaga? Det blir ju inte precis bättre för att man gör det!

I Söndags satt jag med Jennifer på stortorget och stekte. Helt underbart var det! Båda två hade en massa att göra, och verkligen inte tid att sitta där. Men vad gör väl det? Orkade inte bry oss, ville inte bry oss och tänkte därför inte bry oss! Satt där heladagen lång och mös i finvädret. Livet är allt för bra!

Förresten! Idag var min praktikantpolare Sandras sista dag på Lindex. Hon och jag fick som avskedspresent shopping till ett värde av femhundra kronor. Det blev då b.la. ett par jeansshort och en vit klänning som fick följa med mig hem. Bilder kommer imorgon! Ja, för imorgon kommer jag inte att ha mycket annat för mig. Är förkyld, vilket känns lite sådär.. Men som sagt, det kunde varit värre, så mycket värre.



bloglovin

  ♥




2010-05-12 @ 01:05:53 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: bästaawesomealexandra

Kollar efter inlägg hela tiden tkr jag sen, BAAAAM så har du lagt upp 2. Congratzzzzzzzzz. är bilden på mig för sisådär 100 år sen btw? <3

2010-05-12 @ 01:30:17
Postat av: Sandra

sv ; aa, hennes snodd hade precis åkt ner, men ja, jag vet :D

2010-05-12 @ 17:26:14
URL: http://sssandrii.blogg.se/
Postat av: madeleine

allt bra med dig:)?

kram/m

2010-05-16 @ 09:31:50
URL: http://madeleinevarnamnet.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0