Sometime, anytime, sugar me sweet

Också sitter man här igen. Har nyss ätit frukost och är nu mätt och belåten. Inte varje dag det bli pannkaka till frukost! Himla gött det där!

Ska snart till att fortsätta med städningen som jag aldrig började med igår! Haha, typiskt mig "Gör det imorgn istället". Aja, efter det hade jag tänkt belöna mig själv med att baka chokladbollar! Mumma!

Nej, nu måste jag börja med städningen!
Här kommer iallafall dagens städlåt!


Pour some sugar on me - Def leppard






bloglovin
















2010-05-14 @ 13:36:39 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: E M M A

sv: haha aa ^^

händer i helgen då?

2010-05-14 @ 15:34:40
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0