Hej Marianna!

Kan det verkligen vara sant? Nej, jag vet fan inte! Jag tänker inte tro på något förrän jag är helt säker på att det är hon som står där på flygplatsen.

Marianna har nu varit i USA i över elva månader. Känns som om det var igår vi sa Hejdå marianna, fast på samma gång känns det som en evighet! Knas, jag vet! Men idag kommer hon hem igen! Om precis tjugo minuter landar hennes plan. Jag och Alexandra kommer självklart att vara där för att se till att hon sköter sig, ja man kan ju inte bete sig hursomhelst på Frösöns flygplats!

Nu kom skjutsen, så jag måste dra!






bloglovin













2010-07-08 @ 08:57:22 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0